lørdag 10. oktober 2009

Heii bloggen

Hey bloggen sorry for at jeg ikke har blogga noe særlig siden 1, oktober , assa : P i går hadde andrea og aurora premiere på theatere bra at det gikk fint da : ) men idag skal jeg :DDD I går nektet mamma og pappa at jeg ikke fikk gå i byn før til jul men jeg må jo høre jaja :S . 2 månder uten shoping skal bli et unatakk til mandag og til onsdag / torsdag ,, mandag har jeg planer : skolen , hjem,kjøpe rettetang,møtte guttenmin , og sånt , onsdag eller torsdag skal jeg bli med verdens beste store søster å kjøpe sko :DDD Men idag har det vært ran i byn :O ,, så er litt redd for å gå ned til skolen alene :S .. skal sykle da :S men alikavell , men jeg sier bare brek et ben andrea : ) håper alt går denne uka for deg :* <33 ÅÅÅ GLEDER MEG : OM 1 TIME OG 30 MINUTTER SÅ ser jeg på tehater :DDDD gleder meg sjukt mye :D .. har lovet ANNA(Søstrami )å være snill helle helga siden kristian fra hytta er på besøk :D .. utrolig kost da :DDD Men blogger i kveld jeg :*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar